twice the smartass, half the laughs
This Just In...
Post date: 10/30/2006

Greetings everyone. As many of you may or may not know, every year I have a pumpkin carving party on the Saturday before Halloween. If you were unaware of this, then this might be your first time here, and let me be the first to say "Welcome. What in the hell took you so long?" Now, if this is your first time here, you need to watch my video invitation to this years party.
Read More...


Jimmies, Shimmies and a Couple of Other Things
Post date: 10/24/2006
Hey everybody. How goes it? Yeah? That's good. I'm pretty good too. They've been keeping me really busy at work. I've been working on our annual calendar, and it's not only tedious, but it's boring too. It involves a little layout (which is not my favorite thing) but, what it mostly entails is image manipulation.
Read More...

Gator's New Obsession
Post date: 10/16/2006
Let's see... Hey everybody. How was your weekend? Mmmmm hmmm. Yeah? Really? Oh, that sounds like fun. What? No. Really? Ha ha. You're crazy. What? Mine? Oh, I had a really nice weekend. But, I'm not gonna tell you about it. Well, I'll tell you about parts of it, but not all of it. Here's your overview.
Read More...

Sometimes It Doesn't Hit The Fan
Post date: 10/05/2006
Sometimes it hits the floor. Know what I'm saying? No? Let me elaborate. Yes friends, it's another Thursday, and here I am to regale you with wonderfully cute and funny recounting of my weekend. Though, since I don't write this stuff in a more immediate manner, some of the details will get lost and be replace by whatever I make up.
Read More...

Yeah? Okay...so?
Post date: 09/28/2006
Hey everybody. Man, you know, it always seems like I have so much to say on Monday. You know, what with my super exciting weekends and all. Then, I usually have a lot of things I want to write about on Tuesday too. Especially this Tuesday, with the Saints demolishing of the Falcons and all. But by Wednesday, I'm kinda not as excited about it amymore.
Read More...

Only Weirdos Talk Like Pirates
Post date: 09/19/2006
Okay, seriously, how many of you thought I was gonna write this in some kind of stupid pirate talk? No one? Really? Doesn't anyone remember me doing an audio blog in my pirate voice? Really? I could've sworn I did. Wait a minute... hold on....just a second...yep, there it is. June 18, 2006. It was called "Yo Ho Ho, and a Bowl of Ice Cream".
Read More...

Rock Star Stupidnova
Post date: 09/07/2006
I've been watching this show "Rock Star Supernova". Have you heard of it? No? Let me explain. No, that would take too long. Let me sum up. Ex-rockers from different bands come together to form a "supergroup" and write bland uninteresting music and make a big deal of themselves and celebrate that they were all popular once with the exception of Gilby Clark who I'm pretty sure, nobody had ever heard of until this show.
Read More...

Go to page : 1 » 2 » 3 » 4 » 5 » 6 » 7 » 8 » 9 » 10